Livet

Ja de rullar på i full fart. Om en vecka är det julafton. Alla julklappar är inte inhandlade. Några är beställda, hoppas att de hinner komma innan jul bara. De är fullfart både barnet utanför magen och innanför:) ja, livet annars är det också väldigt bra fart på. Idag har vi varit in på byn en sväng för att fixa lite smågrejer och mvc besök. Nu är det inte alls långtid kvar tills vi har två småtroll istället för ett! Längtar!

Idag åker julgranen in och så får den kläs imorgon. Vi får väl se hur länge den får stå ifred;) synd att jag är så täppt i näsan så att jag inte kan få känna lukten av julgran.

Imorgonkväll ska jag träffa lite mammor för lite samkväm. Längtar redan. Ska bli skönt att få sitta ner i lugn och ro och kunna samtala utan att behöva hålla koll på ett sött litet troll som är överallt:) just nu ligger hon och samlar lite krafter för att förhoppningsvis hjälpa mamma och städa lite:) ja, jag ligger också å samlar krafter framför tv:n.

På fredag har vi den traditionella lilla julaftonen. Men det här året har vi två småflickor med. Ska bli mysigt och trevligt!

Min bästa vän går också i väntanstider men hennes väntan är snart slut. Jag går här i spänning och förväntan och undrar när det kommer ske!! Längtar! Så många barn som ska komma till världen/har kommit till världen nu. Kul!
Vi har en annan vän som ligger på BB och har legat där ett tag med sin lilla son, dom längtar vi hem såklart. Vill se den lilla grabben! Hoppas att ni får komma hem snart så vi får se miraklet!! :)

I lördags var vi och tänkte handla de sista julklapparna. Men har man med sig yrvädret Wilma så kunde man bara drömma om att hinna klart. Så den här veckan måste jag fixa de allra sista. I byn tänkte jag. Med Wilmas julklappar är jag nog nästan klar med. Om man nu kan bli det;)

Surrigt inlägg. Men tänkte visa att jag lever:) kram!


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh fina du:) ja de ska bli så spännande ! Puss på er

2012-12-17 @ 17:04:12
Postat av: Johanna

Ja tänk du att tiden går så fort nu äre snart jul o bebis igen :-) man blir alltid så glad när man får se en härlig bild på sötaste bustrollet :-) puss å kram

2012-12-17 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0