Torsdag

Ikväll väntas jobb för min del. Känner mig inte ett dugg laddad för det. Natten har inte alls varit så bra. Har varit vaken större delen av tiden. Wilma har gnällt lite då och då, antagligen pga vaccinationen. Sen började brandvarnaren varna att de va slut på batteri. Så de va bara upp och ta ner den. Ja sen gick det bara inte att somna. Sen nu på morgonen så var det dyblött i Wilmas säng, så nu har jag tvättat sängkläder! Så ja kommer vara supertrött ikväll. Hoppas på en lugn jobbkväll!

Igår var jag som sagt till frissan. Blev lite mörkare och igenom klippt! Skönt! Handlade lite grejer också, jag märker stor skillnad på schampo/balsam eller ja alla hårgrejer från typ Ica eller från frisören. Mitt hår blir lätt så torrt och tovigt, men med riktiga grejer så håller det sig mycket finare längre!

Snön vräker ner här i vängsbo. Hoppas att jag kommer iväg och att jag kommer hem sen. Mysigt med snö men det finns ju en gräns även för mig;)

Nä nu måste jag skynda mig lite om jag ska komma iväg i tid.

Ha en bra dag trots snökaos. Passa på och var inne och ta de lugnt ni som kan!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas de gick bra å jobba! Här är en annan sömnlös oxå, pust! Kram

2012-12-07 @ 05:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0