Ny vecka

Den här veckan började med en kanon natt. Wilma sov så bra, för bra tyckte mina tuttar:) men så skönt för mig. Vi försov oss till och med, Wilma brukar ju vara min väckarklocka men idag valde hon att ha sovmorgon! De ordnade sig ändå, de gick ju att skjuta upp vår lilla promenix. Synd bara att jag tror att detta va tillfälligt;) men iaf efter vår lilla sovmorgon knallade vi upp till borgen till Sofie och lilla Erik. Wilma fick en supergullig klänning:) vi tog en promenad i borgens alla backar, haha bra tränad man skulle vara om man bodde där:)

Nu ligger jag hemma i soffan och latar medan lillskruttan sover ute, skönt för henne att få sova! Vi väntar på att Martin som ska hem en sväng och senare iväg på bowling. Jag borde börja med middagen nu. Ska snart kliva upp ur denna sköna ställning och börja!!

Ikväll är det familjen annorlunda, kul!! Kanske man skulle haft 10 ungar! De vore nå kanske?;) tänk å gå på Ikea med så många barn, Annelie? Något för dej? Jag blir svettig av bara tanken. Haha!!! Inget för mig med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0