Tandläkarbesök

Ja, jag har tandvärk. Har ringt och fått en tid nu. Hoppas de kan ta bort värken. Gillar inte att jag måste väcka lillan för att jag ska dit. Tänk va typsikt, när man vill att de ska sova är de vaken och när man vill att de ska vakna så sover det. Hmmm. Men i natt var en bra natt. Hon sov i sin säng till typ 01. Sen var de mat dags å efter de sov hon hos oss. Mycket pga lathet :)

Igår var en trevlig dag. Jag tog med mig Wilma (sovandes) till Alfta och åkte på babysång. Hon var ju inte så aktiv då eftersom hon sov större delen av tiden. Men jag fick träffa lite andra mammor. Mycket trevligt! Och de behövs:)De blir flera gånger! Efter de åkte jag till Julia och hälsade på och fick en supergod blåbärs paj!

Idag måste de dammsugas här. Ser ut som skit. Dammråttorna börjar trivas alltför bra. Usch! Men dammsugning är mitt värsta. Vi är inte bästa kompisar kan man säga. Jag kan göra allt annat än dammsuga. Den där eländiga grejen bara stuttar i allt och nä, himla skit grej som man bara blir på dåligt humör av. Så de där är Martins grej. Jag fixar de andra!! Ä just ja, disken är också martins!

Va less jag är på att inte kunna ha mina jeans. Men jag är för lat och Matglad för att kunna göra något åt det. Skit skit skit!! Hade behövts lite Martin gener! hoppas Wilma inte får min kropp! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0