Familjen annorlunda

Ikväll börjar ett av mina favorit program, familjen annorlunda. Är så roligt att kolla på de:) vill inte ha så många barn själv, men det ser ut som ett mysigtkaos, ja ibland kanske de inte ser så mysigt ut:)

Idag har vi, jag å Wilma varit på mitt jobb och kikat in. Lämnat lite nycklar. Kom på att de kanske är folk som behöver dom;) Wilma hoppades runt mellan alla och var så glad hela tiden. Lite gråt blev de på vägen hem men hon var nog supertrött för när jag slog upp portarna här hemma sov hon. Så jag ställde vagnen på balkongen och ja hon sov ganska länge den här gången också. Men jag fattar inte att de ska vara så svårt att sova såhär bra ute varje gång. I helgen sov hon bara några minuter ute för att sen komma in och flina några minuter till att gråta och vara övertrött. De gör mig galen, man blir galen av en övertrött bebis som inte vet att de bästa är att sova när man är sådär trött. Man går och går och hon somnar, man går lite till och så lägger man ner henne. Å vad händer?! Jo hon vaknar!! Det gör mig frustrerad. Men idag är jag glad för idag har det fungerat bra å jag har en glad liten Wilma som somnat i lagom tid innan hon blivit övertrött. Ja ja vilket surr. Nu ska jag laga lite middag. Sedan väntar en promenad med Anna och Måns:)

En stor kram till er och missa inte familjen annorlunda:)

Min lilla tjej ser alltid lika förvånad ut på alla bilder. Försöker få med när hon flinar men hon får alltid till den förvånade looken:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0