Hällbovisit, storhandling och städning

Dagarna rullar på och tiden går fort från när martin åker till jobbet och tills han kommer hem. Men tiden brukar gå fortare från de han kommer hem tills de är dags för sängen. Tiden bara springer iväg.

Idag har jag o Wilma iaf varit till hällbo och hälsat på Helena, Magnus och lilla Joel. Så kul å träffa dom. De va såååå länge sen vi träffades faktiskt. Men så länge hoppas jag inte att de blir tills nästa gång. Men man skulle haft fler timmar på varje dygn. Efter de besöket så åkte vi och storhandlade på Willys. Men inte blev de nå billigare än på Ica. Inget jag märkte av iaf. Och så fanns inte allt som jag skulle ha så jag måste ändå åka på Ica. Så ja.. De lönar sig inte för oss att åka på Willys iaf. Nu har jag kastat i mig lite mat och pustat ut i soffan. Väntat på att gumman ska vakna och att Martin ska komma hem. Då ska jag städa kylskåpet och göra en omgång köttbullar och frysa in. Gillar inte alls köpta köttbullar. Då är de ganska bra att göra en stor sats egna köttbullar och frysa in. Då kan man göra snabbmat som köttbullar och makaroner men på riktiga köttbullar :) hoppas på lite hjälp från Martin. Hoppas inte att kvällen blir lika som igår. Då fick vi turas om att gå runt med Wilma och hon var skapligt övertrött men vägrade somna. Sov kanske i 10 min i stöten. Dagen idag har iaf börjat så mycket bättre så vi håller tummarna att jag hinner med de jag planerat. Imorgon ska vi till Anna och lilla Tim.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0