Onsdag

Har sprungit andra gången nu och de känns helt okey. Jag springer inga långa sträckor och de går långt ifrån fort. Men de är såå skönt. Känns fortfarande så skönt att få kunna röra mig. Längtar tills vi ska iväg till badhuset och bada med lill fröken:) hon älskar verkligen att bada så jag tror de kommer bli riktigt mysigt. Men tänkte att hon skulle få bli 2 månader innan vi tar oss dit. Så efter januari ska vi besöka badhuset:)

Idag har vi varit till kyrkan och ätit lunch mer Anna och barnen. Wilma vaknade precis då vi kom fram och var vaken hela lunchen, typsikt;) men tur att farmor jobbar där och de va lugnt med folk så hon fick hänga med tanterna i köket ett tag. Wilma var glad och snackade på med tanterna:) efter lunchen hälsade vi på hos morfar på jobbet. Där sov Wilma under hela vistelsen. Nu är hon ny badad och ny äten och går runt med pappsen och jag ligger i sängen och slöar framför tv. Kommer nog somna vilken minut som helst. Men känns som att de inte är någon ide att somna för hon kommer säkert vilja äta en gång till innan hon somnar för natten.

Ser nu att Martin tagit på en pyjamas som är för liten, kära va hon växer. Måste nog åka och handla lite kläder till henne. Visst man kan beställa men de är ju lite roligare och få känna på materialet:)

God natt kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0