Underbara söndag

Idag har vi haft en slappsöndag. Sovmorgon och frukost på sängen. Sen tog jag med mig Wilma och for till min mor och far. Wilma sov i princip hela tiden. Jag drack kaffe och snackade. Gav Wilma mat när hon vaknade och sen for vi hem till Martin och Walter och åt middag. Sen har vi bara legat i soffan och inte gjort så mycket. Vi laddar för nya Wallander filmen. Hoppas den är bra!!

Igår var kära V här och vi åt gött och hade de super trevligt. Hoppas att hon blir kvar i byn ett litet tag till;) fast först ska hon till värmen, vi är sååååå avis. Jag o Martin vill också åka till Thailand. Helst igår!! Usch de är så jobbigt med kylan och snön. Fast de blir nog ingen resa för oss i år. Känns som Wilma är för liten för att åka till något varmt land. Men nästa år kanske. Man kan ju hoppas:) vi får längta till sommaren istället. Skönt att slippa ta på sig tjocka jackor och pylsa på med massa tjocka grejer för att gå ut en kort sväng. Nä, jag längtar till klänningar, leggingsar eller bara ben och sköna tyg skor!! Kom nu sommar!!

Nu ska jag vara social mot Martin! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0