Tillbaka, blandade känslor

japp, idag blir det premiär. Ska tillbaka till jobbet, och gästspela lite bara, men ändå. Känns lite konstigt. Känns kul och få träffa alla jobbarkompisar men lite skrämmande att jobba. Känns som att man är nyfärdig. men man kommer väl in sig rätt så snabbt. Hoppas jag och försöker intala mig själv. Man har ju släppt allt nu när man varit mammaledig. Vilket man ska också, men har man ett yrke som jag har så känns det väldigt viktigt att hålla sig lite ajour med vad som händer. Så därför kände jag att det kan vara bra och komma in och jobba lite emellanåt. Jag tror det kommer bli roligt och nyttigt faktiskt. Wilma Pilma får vara med pappsen också, kan nog vara nyttigt för Martin med.
Nu ska jag försöka skynda mig att fixa lite innan det är jobbdags. Är ju inte van att passa jobbtider nu. Undrans hur många gånger jag kommer att komma försent??!! hoppas på inga;)
Kommer du ihåg Bella, glada nyfärdiga syrror. Och rätt nervösa, så känner jag mig nu:P

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh herre ja tänk vi visste alls va vi hade framför oss! Blir bara nervös av att tänka på det gah . Du kommer fixa det galant vännen:) gillar den bilden på oss:)



Saknar oss KRAM

2012-06-13 @ 07:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0