11 Mars

Idag har Wilma sovit kanske 1 timme sammanlagt. Hur orkar hon? Såhär är det ungefärt varannan dag. Så imorgon hoppas jag på en bättre dag. Skulle gärna vilja hinna med lite småfix här hemma. Som att dammsuga och plocka lite. Det blir lätt så skitigt hemma när det är sånt här väder, man drar in så mycket grus och annat, speciellt när man har hund. Sen behöver datarummet röjas lite också, så man kan vara där. Sitter nu vid min gamla pluggdator för att det inte går att gå in datarummet.

Ska försöka ringa om tapetsering imorgon. Måste även bestämma oss riktigt om vilka tapeter vi ska ha. Känns som om vi kommer att låta tv-rummet vara. Har liksom inte sådan stor ork till att fixa rummet. De får kanske duga som det är. Vårt hus ska väl komma ut nu i vår, det har jag ju bestämt:P

Annars så har vi varit på kalas idag för min lillebror som fyller 19 år idag. Mars månad är en kalasmånad. Många i vår familj/släkt fyller år i Mars, inklusive mig själv. Så nästa söndag blir det väl kalas här hemma.

Min hjärna är inte riktigt med idag eftersom att jag har kämpat med att få min söta dotter att sova hela dagen. Det har jag iaf blivit trött av:) Så nu ska jag fortsätta läsa min bok "Bättre självförtroende".

Ha det så bra kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0