25 år

Ja, då var man 25 år då. Nu behöver jag inte bli äldre känner jag. Här kan jag stanna. Men jag känner ändå att jag är verkligen nöjd med mitt liv. Har allt jag vill ha och de jag behöver. Klart man vill ha mer, de vill man alltid. Men varför, varför är man inte bara tacksam för det man har. Jag kan tycka att det kan vara i perioder. Ibland känner man att man verkligen ä nöjd med sitt liv och ibland kan det kännas som man saknar något. Men för det mesta känner jag mig väldigt nöjd, mer än nöjd. Jag skulle inte vilja byta liv med någon annan.

Iaf åter till min 25 års dag. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag är förkyld och känner mig klen så jag ställde in kalaset idag. Får ta det en kväll den här veckan istället. För nu ska jag vila bort det här. Så vi firade hemma ensamma med god mat och lite presenter från Martin. Så i helgen åker vi till fjällen. Så skönt! Hoppas det blir bra väder:)

Igår fick jag och wilma även lite besök av Dea, å ja mamma Malin också såklart. På kvällen var vi på bio trots att jag kände mig sjuk, men tog en alvedon och stack iväg:) vi kollade på skatan gänget. Rolig film och jag och Martin skrattade nog högst i salongen så de andra blev väl galen på oss:) Wilma var hos farmor och sov hela tiden. En rolig och lättsam film som rekommenderas :) han är ju så rolig, Johan glans!

Nu sitter vi i soffan och degar. Ska se på kontoret och sedan titta på serien Happy endings. På tisdag så blir sovrummet tapetserat. Skönt!


Kram kram, imorgon vill jag vara fräsch och inte snora och nysa hela tiden!!


Kommentarer
Postat av: Malin U

Ökkena snyggingar!

2012-03-18 @ 20:32:14
Postat av: Malin U

Jo o du!! Grattis gammeltanten =)

2012-03-18 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0