Hemma

Japp, då var vi hemma efter en helg i fjällnäs. Allt var kanon förutom solen, trodde att vi kom överens om att solen skulle ge lite färg åt mitt bleka face. Men den ville inte visa sig. Men vi hade det trevligt ändå. Nu har vi packat upp och jag har varit ute och gått med Walter, badat Wilma och nu sover hon gott. Jag och Martin sitter och slöar i soffan.

Skulle behövt åkt till Ikea någon dag. Måste planera in ett besök, men ska ni iväg kan ni väl höra av er? :)

Wilma växer så det knakar. Kläderna växer hon ur alldeles för snabbt. Så nu har jag beställt lite kläder. Hade någon rabatt om jag beställde online. Så nu har jag beställt någon body och ett par rosa jeans. Så söta. Ska försöka komma iväg till bollnäs imorgon och titta på någon jacka till Wilma. Sedan är det dags för föräldrarträff. Trevligt och få träffa alla igen. Sedan rullar väl veckan på som vanligt, babysång, bad m.m


Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0