Magsjukan

Ja men då har man testat på det också. Tji fick jag för att jag sagt att bag aldrig blir sjuk. Att jag aldrig lär mig. Började igår morse. Ringde hem Martin som fick komma och ta hand om Wilma och mig:) är helt slut idag, ont i hela kroppen. Mamma och pappa kom och tog Wilma en sväng. Så kunde Martin handla och fixa lite medan jag fick vila! Nu ligger vi framför tv och äter lite fruktsallad. Lillsnuttan som jag saknar att pussa på försöker att somna för kvällen, med lite hjälp från pappa;) imorgon hoppas jag att jag är tillbaka igen. Behöver lite frisk luft känner jag. Sen måste jag snuffsa, pussa, kramar och busa med min underbara prinsessa. Har ju inte riktigt orkat eller vågat det nu.

Nästa helg får vi finfrämmande, längtar!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja !! Längtar sååååååå:) kraaam

2012-04-02 @ 14:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0