Onsdag

Idag har jag hunnit med en del. Först en promenad på morgonsidan med Martin och Wilma och Walle såklart.
Wilma sov en stund på förmiddagen men vaknade då vi skulle äta lunch. Vi åt lunch tillsammans innan Martin for till jobbet. Sedan gick ja och Wilma och sov en sväng. Det behövdes. Fast jag hade fått en bra natt tidigare så var jag ändå såå trött. Jag vaknade med huvudvärk och Wilma med ett leende. Kom på att jag inte druckit något kaffe tidigare. Tog mitt pick och pack på em./kvällsidan och promenarade till mor och far. Där åt vi middag och umgicks. Nu är jag tillbaka och Wilma sover i sin säng. Wilma har kommit in en fas där hon helt plötsligt kommer på att hon inte är med mig. Hon kan sitta hos någon och helt plötsligt börjar hon stortjuta eller så kommer surläppen fram men blir glad igen då hon kommer till mig. Hörde från någon att de kan börja bli blyga vid 3 månaders ålder. någon som vet?

Nu har jag iaf köpt en ny vagn, eller ja köpt och köpt. Jag har pratat med den som har vagnen och sagt att jag ska köpa den iaf. Men den är i Norrköping. Men Svägerskan ska ta den så nu längtar jag ännu mera efter dom. haha! Det blev iaf en helsvart med både ligg och sittdel.

Nu har lillsmulan vaknat hör jag, hmm de brukar hon inte göra den här tiden.. måste nog ta henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0