Övik

Halv 8 hos mig har ju varit i Övik den här veckan. Det har gjort att man saknar Övik ännu mera. Det kan komma över än ibland att man saknar denna stad. Det var en mycket rolig tid i mitt/vårt liv. En av de bästa tiderna. Jag lärde mig mycket om mig själv som jag inte tror jag skulle lära mig om jag har bott kvar här. Hittade en vän som jag kommer ha i resten ha mitt liv. Trodde inte heller att man kunde hitta en vän som vuxen som det skulle kännas som man känt i hela sitt liv. Men det gör det. Även fast vi nu bor superlångt ifrån varandra och det skulle vara superlätt att bara glida isär efter att vi flyttat hem så växer bara vänskapen. KANON! :) Snart kommer dom och hälsar på:)

Ikväll jobbar martin sista kvällen, ska bli skönt att få ha honom hemma på kvällarna. Vi hinner ju inte ses så mycket känns det som. Men imorgon är han ledig iaf. Då kanske vi ska på badhuset innan mina flickor kommer hit. Då ska vi ha tjejmys med taco och massa skratt. Brukar bli det. Mycket skratt och prat. Annars har dagen idag varit en bra dag. Har varit till Roteberg och hälsat på tjejerna som har sportlov. Wilma körde även där med några akuta gråtminer. Den sötaste surläppen någonsin. Tror hon börjar bli blyg eller kanske bara lite mammig. Nu sitter jag hemma sedan en tid tillbaka och gumman sover efter att ha myst med mig. Wilma har börjat hitta sin röst, skriker som en katt. Hon älskar när man sjunger för henne, då skrattar hon med. Tur att det finns någon som uppskattar när man sjunger:) Hon växer så det knakar och vägde nu sist vi var till BVC 6300g. Stora tjejen. Hon börjar bli lite rund:)

Har beställt hem lite dregglisar till bruden som dregglar ner allt. Får byta dregglisar typ 2-3 gånger om dagen. Å vi som kanske har 3 st får inte detta att gå ihop. Men beställde hem 4 st på tradera. Men nu får det bli köpstopp för mig. Känns som pengarna bara rinner ur mina fingrar. Gah! Nä nu får det vara nog!!! :)


Hoppas att ni har haft en bra torsdag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0