tröttheten fortsätter...

jag fortsätter att vara trött. Natten har varit som den tidigare. Wilma har varit vaken från 00:30 - 05:00 sen väckte jag Martin som fick ta över. Så jag fick sova ut ett litet tag. Martin jobbar kväll även den här veckan. Men de är sista veckan. Sen får jag ha honom hemma på kvällarna. Skönt. Blir lite tråkigt att inte ha han hemma på kvällarna. På dagarna går det ju ändå. Då har man ju så mycket annat planerat. Men ikväll har vi haft tur, Mathilda och Julia kom med bussen vid 13 tiden och har umgåts med oss idag/ ikväll. Wilma blir underhållen och jag får sällskap/hjälp:) vi har fikat, ätit middag och tagit en promenad. Mysigt! Sitter just nu vid gamla datorn och tittar igenom massa gamla bilder. Kära söta vad många bilder man har. Måste verkligen framkalla nu!!!

Vi har tittat på en ny/till vagn till Wilma. Försöker leta på blocket och har hittat en BRIO sing. En sån får det bli. Känns som en lämplig, lätt och liten vagn. Man kan t ex sätta på bilstolen på den. så är man ute och handlar behöver man aldrig flytta över Wilma till en annan sitt/liggdel utan hon kan få fortsätta sova vidare och vi slipper släpa bilstolen överallt. Nu ska jag bara försöka hitta den bästa/billigaste. Känner att den inte får kosta skjortan eftersom att den andra vagnen vi har köpte vi ju ny och de var dyyr! Jag är verkligen supernöjd med den men de är väldigt tung och tar mycket plats i bilen. Skulle vara skönt att ha en i bilen som inte tar sådan stor plats:) Men jag är ju den med det sämsta tålamodet och när jag har bestämt mig så vill jag ha det nu, helst nyss. Så nu vill jag ha min vagn!!! haha:)

Nu är det familjen annorlunda, så kul. Kanske man skulle haft en drös med ungar. 10-11 stycken. De vore nå dä!! haha:)

Imorgon är det babysång på schemat och sedan badhuset med Wilmas kusiner och moster. Ja, jag ska ju med jag å:) Egentligen är babysången en dum tid för det är precis mitt i Wilmas vila. Hon sover oftast mellan 9:30-12:00. Men det är ju kul för mig iaf och träffa lite mammor:)

Ja, den här bloggen har mest blivit en bebisblogg känner jag. Kanske inte är så roligt för er att bara läsa om Wilma hit och Wilma dit! Men eftersom att mina dagar består av Wilma så blir de också de jag skriver om.

Ser ni på kontoret? De gör jag i den mån jag hinner men å va rolig han är, Ove Sundberg. Alla som inte känner en Ove är en Ove själv har jag hört. Martin till mig " Klara, känner du någon Ove?!" ÖÖööö jaaa, eller gör jag de?!! haha

nu ska jag fortsätta titta på tv!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, det går inte kommentera på din blogg emellanåt :( Klart man förstår att det blir mkt Wilma, och det är ju roligt. Kul att ni fått ny lägenhet också och att ni verkar trivas och så :) Kraaam

2012-03-06 @ 20:50:40
Postat av: Faster Johanna

Jag gillar att du skriver om Wilma :-) då känns de som om man är lite närmare er... Jag vill också gå på babysång å på badhuset! Hör av er om ni hitter en barnvagn hänne omkring... Kram kram från favvofastern (hoppas Julia och Mathilda inte kollar nu :-) )

2012-03-07 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0