hus inspiration och slödag

Medan Wilma sover ute i vagnen så tittar jag på lite olika tapeter, golvlister och soffor. Känns så kul att äntligen få kunna drömma och planera lite på riktigt. Men hur ska man ha det?! Jag älskar att få sitta och klippa ihop lite olika grejer och få det till mitt. När man har bytt lägenhet så har man ju bara fått anpassa sig till tapeter och sånt. Men nu får man bestämma själv. Skönt. Jag har börjat kolla på lite tapeter som går åt de ljusblå hållet, det trodde jag aldrig om mig själv. Jag är nämlien inte något fan av färgen blå. Men jag tror faktiskt att det skulle vara snyggt i matrummet och en annan ljusblå /turkos i sovrummet. Sen i tvrummet har jag inte kommit fram till någon än. Men någon mer diskret och som passar ihop med den till matrummet eftersom att de ligger precis bredvid varandra. Blir väl säkert någon tapet i vitt tror jag. Ja ja, vilket surr. Men de är lite av mina tankar just nu. Men känner jag mig själv rätt så hinner jag ändra mig både en och två gånger innan de är färdig bestämt och de sitter uppe på väggarna:P
Idag är en skön slappardag. Vi har inte gjort många knop här hemma. Vikt lite tvätt och sånt som alltid måste göras men sen inte så mycket mera. Skönt det också. Man måste ha slappdagar för att orka med hela veckan. Martin njuter att det är hockey fler timmar idag. Jag njuter mindre av det faktiskt. Hockey är som sagt inte min favorit sport.
Stor kram till er. Hoppas ni också har en sköndag med mycket slapp!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0