Inte enligt planen

Planen var såhär: Wilma skulle somna 19:30 helst 19 så jag kunde sitta vid datorn. Har äntligen fått lite lust att lära mig den. Finns ju så mycket roligt och greja med har jag sett nu. Men Wilma hade en annan plan. Vara övertrött och vaken till nu, kl 22. Vi la henne som vanligt men hon började skrika efter ett tag och var arg. Martin gick dit, och då ropade han på mig. Hon va så söt. När vi kom in så låg hon på mage vid fotändan och tittade ut mellan "gallren" och gav oss ett stort flin;) sötnöten! Se själva!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Åååh blir alldeles käär! Underbara unge!

2012-05-10 @ 15:14:19
URL: http://vickytorias.blogg.se/
Postat av: faster Johanna

Sova när man kan va Sanne söt :-) haha hon är kung! Å sötast

2012-05-10 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0