Febrig Wilma

I natt har vi inte sovit många timmar. Ingen av oss. Wilma har feber och har stökat på hela natten i princip. Sov väl hyfsat bra från 3-7. Men det är ju inte alltid lika med att jag sov bra då. Martin började kl 6. Så ikväll blir det nog en supertidig kväll för oss. Vi lever på kaffe tror jag, fast på varsitt håll. Wilma lever på välling och Alvedon;) minsta lilla motgång hon får är det störtgrin! Men vi tar oss igenom det här dagen också Å hoppas på att natten som kommer blir bättre:) elektriken är här iaf:) så förhoppningsvis slipper vi famla i mörker mera:)

I helgen blir det lite småfix här hemma bland annat fortsätta putsa fönster. Hinner ta något fönster då och då bara. Jag har ju ständigt min lilla hjälpreda som mer än gärna hjälper till;) så nog är det fläckar av händer efter man putsat;)

Nu ser vi fram emot advent. Beställde en julgardin igår. Får se när den kommer. Sen måste man ju börja tänka på julklappar. Jag vet iaf vad jag ska handla åt Martin. Skönt de, för de brukar vara de svåraste;) Wilmas tar jag tag i efter kalaset. Ja, jag ska beställa en grej ikväll iaf. Så en julklapp är fixad. Har letat och letat överallt efter en pottstol också. Men jag blir galen. Så nu beställs det över internet. Å dyrt är det också! Trodde det fanns i leksaksbutiker men icke. Känns som det kan vara lite aktuellt och introducera toalettbesöket:)

Å nu hade det suttit fint att ligga i en skön soffa framför en bra film med något gött att äta på, istället väntar en bajsblöja;)


Ha de bra kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0