Helg

Äntligen helg! Är sjukt trött och skulle behövt sova hela helgen men imorgon far vi till Gävle och hämtar soffan:) ska försöka hinna med någon julklapp också. Försöka iaf:) sen ska vi ta de lugnt! Bara slappa i nysoffan framför Johan Falk filmerna. Vi har bara sett en av de nya som kommit ut. Så jag har något att se framemot:)


Ikväll blir det badhuset. Så fort Martin kommit hem! Har packat väskorna så vi är redo:) sen blir det en tidigt kväll. Iaf för mig. Hade så svårt att somna igår. Så det blev inte alls så många timmars sömn som jag behövde. Jämt kommer tankarna till kvällen då man ska sova. De är oftast de som håller än vaken. För trött är man ju. Önskar jag hade lika lätt som Martin att slappna av och släppa allt. Det behöver ju inte vara jobbiga tankar som man tänker på. Det kan vara precis vad som helst. Vad jag ska baka till kalaset? Vad en speciell låt heter? Vad ska knytet heta som ligger i magen? Etc..

Men men hoppas att natten inatt blir bättre. Det tror jag. Nä, nu ska jag nog gå och väcka Wilma. Så hon hinner äta lite innan vi ska bada!

Kram



Kommentarer
Postat av: Bella

Meen vilken mys fredag :) åh Falk filmerna är så bra vi har sett nästan alla , vi råkade se en före den andra så vi Har den kvar sen måste man vänta på sIsta till februari:( Ja förstår precis vad du menar med tankar! Alltid då man ska sova. Du kommer nog på något bra till slut man ska ju klura lite:) kramar och kärlek tillbaka<3

2012-11-24 @ 19:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0