Soffan på plats

Japp, nu står den på plats. Igår var vi som sagt i Gävle och skulle hämta vår soffa. Vi hann med några julklappar, födelsedagspresenter och annat smått bland annat lite kläder. Klänning till mig och Wilma och en kofta till Martin. Hade totalt missat att det var löningshelg, så det var sjuktmycket folk, långa köer och trångt på parkeringen. Vi som hade en superstort släpvagn. Tur Martin var med och körde. Annars hade det nog slutat i totalkaos.

Wilma var hos farmor och farfar medan vi shoppade loss. Skönt och få komma iväg lite själva. När vi kom hem var det soffbygge:)

Wilma har ont i munnen och det påverkar just nu allt, hennes sömn och därmed våran sömn. Kom gärna fram nu!

Nu ska jag äta lite frulle och försöka få nå gjort:)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Äntligen va skönt att soffan är hos er nu :-) de är rätt tråkigt att vänta tills saker man beställt ska komma faktiskt he... Jag visst inte heller att de va lönings helg jag är ju i Sthlm och igår va de kö till lunchställena..och fullt! Sen kom världens längsta "Islam människotåg " då blev de svårt att ta sig över vägen... Jag måste ju se önskelistan innan jag kan köpa julklappar ja ju he... Ha en bra dag! Kram kram

2012-11-25 @ 08:59:36
Postat av: Anonym

Ja Johanna. Jag har inte köpt till någon annan än Wilma. Har inte heller sett listan. Inte ens skrivit vad jag själv önskar mig:) haha. Måste komma på det bara!! Va svårt! Ska göra det tills ni kommer! Saknar er!!

2012-11-25 @ 09:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0