Jul jul jul

Snart är den här. Nu när snön kom så gick det inte att undgå att julfeelingen kom. Vi fick se vår gård täckas av ett tjockt lager snö. Underbart fint. Men de måste upp lite adventsljus på granarna runt omkring så vi ser nå. Är så sjukt mörkt! Vi hade ju också sådan tur att våran snälla granne kom med traktorn och plogade bort snön. Så vi slapp skotta <3 vilket gjorde att man njöt ännu mera av snön. Visst de var svårt att ta sig hem för att plogbilen inte hade hunnit ploga och snön vräkte ner. Men jag kom ju hem iaf:) jag har jobbat nu två dagar i rad och ska jobba fm imorgon. Känns lite ovant. Men de går bra. Tycker jag, får se vad de andra tycker;) men saknar Wilma så mycket på dagarna. Vi är ju inte vana att vara ifrån varandra så mycket. Men de går med all säkerhet bra för henne och kanske till och med bättre för henne! De är nog värst för mig.

På fredag ska jag nämligen också vara borta. Åker på spa i helgen. Ska bli väldigt skönt att få lyxa till sig lite. Kan ju behövas. Martin får hålla ställningarna hemma.

Måste även börja fundera på lite födelsedagspresenter till lilla fröken som snart blir 1 år! Tänk va tiden går fort. En pulka skulle hon haft. Upptäckte jag nu då snön kom! Så de får det nog bli iaf:)

Nu måste jag sova om jag ska fixa morgondagen. Vet ju att x antal toabesök också ska räknas in i natt. Suck vad drygt detta är!!!

Go natt kära vänner! Sköt om er och varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0