Tröttonsdag

Ikväll har vi varit på kalas hos Martins farmor som fyllde 79 år. Efter det var de tänkt att vi skulle på bio, James Bond. Men jag var/är så sjukt trött så jag och Wilma åkte hem istället. Får väl höra av Martin hur bra eller dålig den var. Den kommer väl på film snart iaf så då kan jag kolla på den.

Nu har jag jobbat färdigt för den här veckan. Skönt. Borde stoppa in en gratäng i ugnen så vi har lunch till imorgon. Men orken tryter! Jag gör den imorgon;)

Ulrika, här är soffan. Dålig bild men du kanske ser ändå. Man får välja färg, vilken sorts kuddar och stl etc. Från Mio.

Ha de bra. Nu kastar jag in handduken!


Kommentarer
Postat av: Märta

Den där soffan har vi! :)

2012-11-01 @ 19:21:13
Postat av: Johanna

Va snygg den är :-) har ni den nu??

2012-11-02 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0