Tröttmössan

Både jag och Wilma har varit supertrött idag. Men vi visar trötthet på lite olika sätt. Hon har svårt att slappna av och vägrar lägga sig ner för då kan man ju råka somna!! Medan jag gärna vill lägga mig ner och vila ögonen. Men nu ligger hon och jag sitter framför tv:n med massa klementiner, såå gott! Och så kan man ju inte undgå att känna lite julfeeling då man känner lukten just klementiner eller apelsin.

El snubben tog på sig jobbet, såå skönt. Nu kan jag slappna av lite! Längtar till våra två rum nere är färdiga. Kommer bli så fint!

Imorgon ska vi åka och bada och sen bara ha en skön helgkväll mitt i allt stök. Vi behöver andas ut lite granna. Sen består helgen av plockning av grejer, städa ur lägenhet och syning/strykning och upp med någon gardin!

Kram på er, nu blire halv 8 hos mig!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa skåpet blev så fint med lite färg! Det ska stå i vårt sovrum som vi ska fixa i vinter men än så länge står det bara i ett fult rum med massa rammel så det gör sig inte riktigt rättvist än.

2012-09-23 @ 09:40:08
URL: http://perssonemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0