Fullrulle

Här hemma är de fullrulle. Nästan som man inte hänger med själv i svängarna. Idag har de bakats matpaj och kakor. Saft skulle göras. Mitt i saftdoningen kommer jag på att jag har en BVC tid om ca 30 min. Wilma sitter på pottan och har kissat. Kissat tömmer hon gladeligen ut på henne och August. Så in i duschen med båda och lämna saftfixet och in i bilen till BVC. August växer och mår bra. En stark liten kille som doktorn sa. Å ja, jag håller med. Nu är de nära. Han har lyckats tagit något kryptag fram men mestadels går de runt, runt och bakåt.

Nu ligger jag däckad i soffan å har kollat på SH. Har en tvätt som måste hängas upp! Buhuu skulle haft en hjälpreda. Kanske kan ta Gunillas, som hon slängde ut?! Här finns de mat i kylskåpet och de är valfri klädsel!

Medan hon kommer hit får jag väl ta tag i den där tvätten själv. Sen måste jag sooova! Gäsp och go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0