V37

Hjälp vad tiden rinner iväg. Mycket händer i mitt liv och jag hinner inte tänka så mycket på de liv som snart kommer! Men en sak vet jag, att de är älskat och att vi väntar med spänning även om dagarna rusar iväg, att allt inte är förberett och att tankarna oftast kan vara på annat håll. Men snart så kommer de ett nytt litet hjärta in i vår familj. Som de känns får jag en till liten trollunge:) mycket liv och rörelse!!

Min trollunge utanför magen röjjer järnet så fort hon får chansen. Här om dagen hade jag strukit undan lite dukar mm som jag sedan vikt och lagt undan. Men självklart hade lilla damen lagt vantarna på dom och kastat omkring allt! När man sen försöker säga till henne tittar hon bara på en och flinar. Eller skäller tillbaka!

Jag är så tacksam att jag fått den finaste ungen på jorden! Hon ger mig glädje och lycka, hon kan alltid få mig att skratta även när de känns tungt! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va underbart att du får känna så <3 ja de går verkligen fort nu och ser fram emot att få träffa erat andra bustroll ;-) Stora kramar

2013-02-04 @ 09:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0