Familjen annorlunda

Kommer definitivt inte vi vara med i. Men det är verkligen roligt att titta på. Jag tycker att det ser sjukt roligt ut att vara sån stor familj men jag skulle själv aldrig orka det. Därför är det kul att få ta del av det i timme varje måndag:)

Idag har de gjort grunden i badrummet inför kaklingen imorgon:) jag har varit och beställt dusch idag! Skönt! Måste även iväg till Ikea och köpa ett skåp. Sen nu innan jag parkerade mig i soffan har vi fixat lite med kläder till nykomlingen. Se vad som måste tvättas och så.

Imorgon väntar johannesgården för oss. Perfekt då Wilma får busa av sig och jag får roligt sällskap:)

Nä nu börjar programmet och efter det däckar nog jag efter att ha hållit igång sedan kl 7 idag!

Ha en bra måndag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0