Flyr hemmet ett tag

Sitter hos mamma och pappa, jag Wilma och Walter. Ska snart åka hem. Men när man har hantverkare hemma kan det faktiskt vara skönt att fly hemmet en stund. Den här dagen har det varit i princip hela dagen. Rätt så skönt faktiskt. Även om bygget sker på övervåningen och jag kan röra mig fritt på nedervåningen så är det rätt skönt att slippa ta en strid med Wilma sisådär var 5:e minut, hon vill ju såklart vara med i bygget. Vet inte om det är så populärt och ha med en ett åring och tidsmässigt så lär det inte gå fortare heller. Så just idag smet vi iväg så fort Wilma vaknat.

Igår var vi som sagt på badhuset. Mycket lugnt och skönt faktiskt. Var inte alls mycket folk där. Så vi plaskade på ett bra dag.

Ikväll blir det taco för min del med några mammor. Känns helt okey faktiskt:) lämnar över hemmet och alla sysslor till Martin med glädje:)

Nu händer det grejer i Övik!! Längtar så mkt till mms med en gullig bebis på:) Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0