Ultraljud

Idag var vi eller jag och Wilma på en extra kontroll för pyret i magen. Barnmorskan var osäker sist om den låg som det skulle, dvs med huvudet neråt. Idag var hon lika osäker, en annan sköterska var också lika osäker så vi blev skickade för att kolla med ultraljud hur den lilla låg. Men den låg precis som den skulle! Det kändes skönt att få veta och skönt att få slippa göra en vändning. Har hört att de gör sjukt ont. Men som sagt den låg precis som den skulle och hjärtat slog så fint.

Så idag har vi åkt runt lite granna. Men innan vi var till bm handlade vi lite kläder till Wilma. Blev ett par jeans och två tröjor och en liten body till bebisen:) snart så får den komma ut. Som vi längtar!

Badrummet är kaklat nu! Det ska bara fogas på golvet imorgon sen sätta upp listerna. Sen ska grejerna på plats! Ja just ja, fönstret ska också upp!! Så nu får de skynda sig att göra färdigt fönstret, Sp!!

Ikväll åker jag och grannen iväg på barnenshus och hoppas på att få göra några bra fynd! Och en trevlig lugn stund utan barn:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att bebis låg som den skulle <3 det går verkligen fort... Snart så :-) men de går kanske fortare för mig som inte har magen med mig hela tiden! Kram på er

2013-01-31 @ 07:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0