Vardag

Imorgon så återgår vi till vardagen. Martin börjar jobba efter att ha varit hemma i två veckor! Man har nästan vant sig vid den lyxen. Men skönt att få komma igång igen också. För hur som helst så blir ju badrummet aldrig klart om inte vardagen får komma och bebisen kommer ju aldrig komma ut om inte dagarna fortsätter. Så den är faktiskt välkommen även om det känns lite motigt. Men de är bara å ställa klockan för imorgon kl 7 står snickaren här och börjar på vårt nya badrum! Jag ska iväg till mvc för rutinkontroll och tar som vanligt med mig mitt busfrö. Hoppas att hon inte river ner allt för mycket:/ men vad gör man?! Vet att de inte alltid är så populärt att ta med sig småbarn, men såhär är livet;) sen på eftermiddagen blir det eventuellt badhuset.

Idag har vi varit på möte på förmiddagen och sen har vi inte gjort många knop. Varit ute en svänga på kvällskvisten för att få lite luft. Sen ringde grannen och berättade att de hade fått lamm. Så nu i veckan ska vi ta oss dit och kolla på söta lammungar:) undra vem som kommer tycka de är mysigast. Jag eller Wilma;) jag kanske kommer hem med ett lamm, vem vet;)

Ja jag väntar fortfarande med spänning på att min väns barn ska komma ut. De hade tid den 25/12. Så nu har vi väntat nog!! Varje morgon kollar jag på mobilen för att se om något har hänt! Inatt hoppas jag verkligen! Man undrar själv om det kommer gå över, mitt på dagen eller tidigare. Jag ställer in mig på att få gå över. Men hoppas bara att badrummet hinner bli klart först;)

Undra vart Wilma ska luta sitt trötta huvud när magen är borta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0