Dagen D

Nu är det dags. Skulle ju vara roligt om det hade skett idag. Fast än är inte dagen slut. Men jag börjar inse att de inte kommer ske den 1 mars iaf. Jag kommer att gå över men frågan är hur länge jag kommer få gå över?! Skulle ju passa perfekt om det skedde i helgen. Med barnvakt och allt. Men annars äre ju tur för oss att de är sportlov för somliga;)

Nu har jag haft besök 2/3 idag. Sotare och så har alla grejer kommit till badkaret. Nu väntar jag bara på rörmokaren så att vi eller jag kan få ta ett bad ikväll! Skulle vara såå skönt!

Sotaren som kom va imponerad på våra kakelugnar att de va så fint skick, så bra eldat och att de var fina till utseendet. Hmm jo man tackar. Kan nog inte ens ta åt mig äran av det. Hoppas bara att vi kan elda "bra" vi också i fortsättningen;)

Nu blir det nog en tidig lunch. Är superhungrig!

Kram på er, ni kan väl hoppas att jag får åka in ikväll:)


Kommentarer
Postat av: Bella

Nu borde det ske! Inte senare än tisdag!!
Ut bebis! Vi är spända o förväntansfulla o se vem du e! Vad
Det gömmer sig för bustroll där inne:)) kram från Övik

2013-03-02 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0