Ensam och ny diskmaskin

För första gången sedan skorpan kommit så är jag ensam hemma med båda två. Var beredd på mera kaos men har hittills gått kanon. Visst vi har inte gjort så mycket utan mest tagit det lugnt. Martin är och köper en ny diskmaskin. Rolig grej att bränna 5 tusen spänn på va!?! Jag som hade tänkt att vitvarorna i huset skulle få vara kvar tills vi fixa nytt kök. Men ja, jag vill då inte diska förhand heller! Så då finns inte så mkt att göra!

Idag ska det bakas lite bröd och plantera om några pelargoner, om de i huvudtaget ska få en chans att överleva. Tror jag kommer få lite hjälp eller stjälp av Wilma. Sen skulle jag gärna vilja ta en promenad. Solen skiner och de skulle vara skönt med friskluft. Så vi kanske får inviga vagnen idag! Väntar nog på Martin med promenaden och tvingar med mig honom!!:)

Natten har gått bra, de blir bättre och bättre. Han stökar inte lika utan vaknar mer då han vill ha mat, och de är ju betydligt bättre. Wilma sover bra. Eller hon har varit lite stökig nu sista nätterna förutom i natt efter att ha fått en Alvedon. Undrar om de är fler tänder på g?!

Wilma försöker prata hela tiden, men det är lite svårt att förstå henne. Men snart släpper det väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0