Frisör & fredagsbad

Lillfisan ska klippa sig för första gången hade jag tänkt. Luggen är för lång och väldigt ojämn. Skulle vara bra å få jämna till håret lite. Men själv är jag för tok för feg för att röra saxen. Gjorde det en gång för många år sedan på Martin. Då blev han kallad luggen. Han hade ingen lugg. Haha usch va fult de blev! Och stackars Martin haha!! Kanske därför han inte har något hår kvar;) så ne jag kommer inte röra saxen på hennes hår!

Idag har vi varit till Kyrkis och lekt och druckit kaffe! Wilma har sovit middag och nu slappar vi framför bumbibjörnarna, lillskorpan sover fortfarande. Och snart ska vi till å laga middag. Får se vad de blir. De är Martin som gjort veckans matlista och då står de såklart pannkaka på den..... Hmm inte riktigt min favorit ;) men de övriga gillar det. Så jag får väl hitta på något annat till mig!

Imorgon ska Wilma och Martin till badhuset. De va länge sen Wilma var iväg nu så de ska nog bli kul! Jag och lilleman får vara hemma och fixa fram fredagsmyset tror jag. Eller ta badet här hemma:)

I påsk åker vi upp till Övik till våra fina vänner! Vi längtar och ser framemot att träffa tillskottet Maximilian.

För övrigt tycker jag att de kan sluta snöa och blåsa och vara sådär sjukt kallt! Ge mig vår och sommar! Funderar på att ta mig ut på en promenad senare idag. Men de får gärna sluta snöa och blåsa!!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Åhhhh vi längtar efter er <3 åh vad vi ska mysa!

2013-03-21 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0