Kärlek

Min kärlek är enorm till dessa två underbara individer. Det är något som inte minskas iaf:)

Idag har vi varit ute på gården och fått i oss lite sol och luft. Skoteråkning och lite korv på gården var inte helt fel. Dock kan jag ju inte ha mina täckbyxor så jag fick ha Martins skoteroverall. Såg ut som en barbapapa. Inte en vacker syn! Dagen slutade med ett blåöga för Lillfröken som ramlade ur pulkan.

Nu är jag trött och ser fram emot att få gå och lägga mig. Men det är lite för tidigt än.

Nu ska jag lukta lite på lilleman som blir en vecka idag medan Wilma och Martin härjar på (blir nog ett blåttöga på andra också låter det som)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0