Ett tag sen..

Nu var det ett tag sen jag bloggade här. Tiden räcker inte till, alltid! Men lite saker har hänt här hos oss, vi har bland annat fått tagit bort vår älskade lilla Walter. Han har varit sjuk ganska länge och i julas fick han epilepsi, han fick medicin för det. Men fick en kramp ändå efter det och då bestämde vi att han skulle få somna in och springa vidare i hundhimlen! Tråkigt och jobbigt beslut, men ett måste.

Annars flyter det på här hemma. Vi har dragit bort en ful plastmatta uppe i hallen och tagit fram trägolvet. Det ska fixas färdigt något tag. Med vitsåpa tror vi. Men de är ju lite saker som ska fixas före det, typ flytta en vägg. Och ja, det är ju inte bara och det kostar lite pengar. Så vi får väl se när miljonen ramlar in.

Nu sitter jag i soffan och dricker kaffe. Lilleman har somnat om och Wilma har inte vaknat! Skönt med tystnaden och endast fågelljuden som sällis:)

Igår var jag och gjorde pedikyr, en timmes egotid, de va grejer det!!

Hoppas ni får en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Carin

Men nu'sa tror jag väl. Golvmattan var jättefin typ 1984. :-D Snart måste jag titta in till er och se hur fint ni har gjort! Fortsätt att skriva så där ärligt om huset, fast du vet att jag läser. Det är jättekul att följa "mitt" hems förvandling!

2013-05-17 @ 19:59:36
Postat av: Anonym

Ja du får kika in någon dag Carin å se. Se om du ser någon skillnad:) kram på dej!

2013-05-17 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0