allt kan försvinna på en sekund

Ett liv släcks, allt som kallades liv har försvunnit på en bråkdels sekund. Allt som man tänkt, drömt och hoppats på har helt plötsligt försvunnit. Livet är borta och det enda som finns kvar är minnen, minnen som aldrig ska suddas ut. Minnen som just nu gör ont att tänka på, vill helst bara blunda och öppna mina ögon och bara hoppats att allt var en mardröm. Spola tillbaka tiden, men det går inte. Livet går inte att få tillbaka om man en gång mist det, men varför? Mitt hjärta är fullt av sorg, tankar och tomhet. Känner mig så tom, har inga ord men känner ändå att jag vill skriva försöka känna eller inte känna. jag vet inte vad jag vill! försöka hitta ord, det finns inga ord som kan mäta all den sorg som finns just nu hos oss. Allt känns så overkliget så fel, varför? har ställt mig frågan varför tusen gånger och kommer ställa mig frågan massor av fler gånger MEN varför?! Allt jag känner är bara tårar och tomhet.

Låt mig vakna upp ur denna mardröm!

Kommentarer
Postat av: tessan

vad harhänt vännen... finns här för dig.. puss&kram

2008-12-20 @ 18:06:45
URL: http://missfranzen.blogg.se/
Postat av: bella

tomheten är stor och kommer alltid att finnas.., ju fler man mister desto större kan hålet i hjärtat att kännas.. dagarna kommer att fortsätta men aldrig som förr..., d är hemskt att inse detta med tomheten... men man får ta dagarna som kommer.. step by step.....



och ja finns alltid att diskutera om detta.., ..



många kramar till min underbara vän

2008-12-20 @ 19:28:32
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: tessan

men vännen, jag är hemskt ledsen.. de finns inte så mycke att säga förutom att man finns för dig och att du får försöka ta en dag i taget.. lätt att säga kanske men men du är omtyckt och de kommer att ta dig igenom det.. många kramar tessan

2008-12-20 @ 22:29:52
URL: http://missfranzen.blogg.se/
Postat av: Mia

Men vad har hänt gumman? Om man får fråga? Kram.

2009-01-05 @ 19:46:49
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0