På mycket bättre humör!

ja är på mycket bättre humör än på länge. (detta gäller inte förgående inlägg, de kan fortfarande dö!) Mitt och Bellas arbete är snart klar och vi ska snart åka hem till våra härliga skogar i ovanåker och fira en riktigt God Jul. Det här är verkligen efterlängtat! Jag ska njuta som bara den när jag kommer hem. Jag börjar se ljuset i tunneln nu, allting har sitt slut, även den här kursen fast jag inte trodde det, lyckligt nog! Vissa saker slutar alldeles för fort och man hade hoppats på att de inte fanns ett slut i de positiva sakerna och bara ett slut i de negativa. 

Men det gör så mycket nu att vi börjar bli klar, det gör mig så mycket gladare. För det här arbetet har verkligen fått mig på dåligt humör. Jag har kunnat läst om samma mening typ 50 gånger och fattade fortfarande inte utan istället hakade upp mig på lätta ord som jag analyserat sönder. Men idag på handledningen så visade sig att vi tydligen hade fattat vad det var vi skulle göra, tur va väl det:)Så nu är mitt liv lite lättare!

Sen måste jag bara säga Grattis till B som har fått bort jordens största sten från sina axlar, Grattis!

Nä nu ska ja springa ner till tvättstugan och köra ett ryck:P det behövs, har snart inget att ta på mig längre:P

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

tack så mkt!!! jordens största sten är verkligen borta... ja vill bara hoppa bungyjump!!! så glad ja är!!

2008-12-19 @ 13:44:43
URL: http://belladonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0