Vissa borde dö!

ja, jag vet att det låter sjukt men så är det, vissa borde inte få leva längre. Kollade på Insider igår och till min förvåning (fattar egentligen inte varför jag blir förvånad, för nu gör människorna vad som helst!) så finns det människor om man nu kan kalla dem för det?! Som skär sönder hästar inifrån så att dem plågas till döds!

Dom hade kört upp ett vasst föremål ca en halv meter i hästens anal eller/och slida! Hur kan man göra något dyligt? Dessa människor har för mig inge värde, de har inget att göra i den här världen!!! de kan ta och hoppa ner från en bro, och till de människor som konstigt nog håller med dem eller som inte fattar att det här är sinnessjukt och omänskligt, kan ta tag i deras hand och hoppa med! Vi klarar oss utan er!

Ja, det här upprör mig så HIMLA mycket. Jag säger bara HUR, hur kan man ens tänka tanken!!! Världen är sjuk, vad har har hänt? kan någon vara mig det?!  

Kommentarer
Postat av: bella

ja förstår mig inte på sjuka människor.. men friska människor gör inte så här..! de ska plågas o spärras in o få känna på samma kaka

2008-12-19 @ 13:47:46
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Klara

verkligen!! Jag brukar ändå försöka förstå mig på vissa människor, men dessa går de inte att förstå. de är inte människor!!

2008-12-19 @ 14:09:26
URL: http://klaradavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0