Allhelgonahelgen är en helg för minnen

Den här helgen är till för att minnas och eftertanke på dem som har lämnat oss. Mina tankar går då till min mormor och morfar som lämnade oss och även om det var ett tag sen så gör det fortfarande ont och saknaden är fortfarande stor.  Även om ja inte kommer att kunna tända ljus på deras grav så ska jag tända ett ljus och tänka på dom! 

I kväll ska jag och Martin ha en myskväll, va länge sen vi hade en kväll bara vi två. vi ska äta middag och bara ha de skönt. väldigt trevligt med sånna kvällar och så skönt att bara kunna prata om allt, är så lätt att tiden bara springer ikapp än och att man missar att ta tid för varandra, trots att man bor ihop. konstigt nog. Älskar verkligen min underbara man, han är helt enkelt bäst! nu kommer han nog hem från jobbet en sväng


Ha en trevlig helg nu och tänd massor av ljus och skänk tankar till dom som gått bort!
sköt om er! kramar


Kommentarer
Postat av: bella

ja håller me dig fullständigt!! Man ska minnas de som har lämnat oss och inte fira det!



ser framemot ikväll...



Puss puss

2008-11-01 @ 18:19:06
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja verkligen en mysig helg alla helgons helgen, så fint med alla ljus. Många som säger att jag är så lik min mamma :-) Gu så jag saknar henne! Hoppas ni haft en bra helg. Kram.

2008-11-03 @ 09:12:43
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: The emelie

Meeen vad sött. Tänk om jag hade en man som skrev gulliga bloggar om mig! (eller fru) det vore ju trevligt!:)

2008-11-03 @ 10:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0