dagarna kommer springande...

Igår satt jag och Martin och pratade eller rättare sagt låg i sängen och snackade hur länge som helst (och jag som bestämde mej för att gå och lägga mej tidigt) vi pratade om allt möjligt. Men vi snackade även om att dagarna bara springer iväg och att man börjar bli såå gammal;) ja ja jag vet vi är inte gammal men eftersom att tiden går så fort, de va nyss det blev år 2008 och  nu är det inte lång tid kvar tills det blir 2009, så är det inte så lång tid kvar tills man är i den övre halvan av 25 och då börjar man bli gammal! Eller?! (här kommer kommentaren som kan göra folk upprörda Bella, så varsegod och protestera;) )

Det som känns mest jobbigt nu när dagarna går som en bil med 6:e växeln är att tentan närmar sej med stormsteg och här sitter jag och vet ingenting!!! MEn försöker skapa lite lugn i mig själv för att sakerna jag läser ska sätta sig lite bättre då. och det är ganska avslappnande att skriva en liten rad, iaf för mej. Ikväll blir det middag hos Bella, trevligt och mysigt. undra om vi kommer kunna ha några andra diskussioner utanför plugget?!

Även om det är jobbigt att skriva tenta på fredag så kommer det ju även hända lite roliga saker. Våra vänner från Ume kommer ju ner så att vi kan åka samtidigt. saknar dom jätte mkt! Saknar alla våra samtal i tlfn om allt och inget och om HUNDAR Annelie. vi måste se till att fixa upp de här nu, säga till skolan att sluta ge oss så sjukt mkt jobb, så vi har tid att snacka! Vi måste ju ha hundhelg som vi alltid brukar säga nu innan snön kommer:) O Victoria har ja inte sett på evigheter, inte på hela sommaren. saknar dej så sjukt mkt, brukar tänka på våran lilla tid i gymnasie, våran tripp till turiket:) så roligt jag har med dej, saknar dej gumman! hoppas att allt är bra, vi får ta och ha tjej kväll i Ume nått tag, där vi kan snacka och ha kul tillsammans! puss på er söta flickorna!! tänker på er!!


Nu ska ja ta ett ryck och få in lite mer plugg i skallen, om det nu går.

ha en fin onsdag!

dagens: Det är inte fel att falla, felet är när man inte reser sig upp!

Kommentarer
Postat av: Emma

roligt att hitta dig här, nu ser jag ju vad som händer i din vardag här med ;) tjingeliiing

2008-10-08 @ 18:10:22
URL: http://emma881224.blogg.se/
Postat av: bella

DU har så rätt om mig ... ja ska protestera, vi är inte 25 ÄN!!!!!!!!!!!!!! hahahaha!! klart d går fort absolut.. vi blir mer o mer kärringar o påverkar varann att bli det me.. vi kommer va sånna pinsamma tanter som skrattar hejdlöst o stör alla andra runt omkring.. Tjohohohoh o hohhoohho ahhaha hahha.. du vet så som tanter skrattar.. just så..



HIHIHIHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHIHIHIHIHIHIH

KRAMIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ



HAha OMG..va du kommer hata mig nu..pjuss o kjaaamm

2008-10-08 @ 20:31:09
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: bella

sätter 50 spänn på att du kommer blogga ikväll... i smyg! höhöhö

2008-10-08 @ 20:43:40
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Emma

Hellloo :)

2008-10-08 @ 20:57:42
URL: http://emmaspets.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej

Första gången jag är in och läser din blogg. Skoj att du oxå har en blogg =) Då kan vi följa varann lite där iaf..

Jo som sagt jag har börjat plugga. Känns jätte bra. Men engelskan är svår. Men jag ska fixa den!

Måste kommentera det här blogg inlägget oxå. Du har så rätt..tiden bara försvinner. Jag har faktiskt börjat få lite åldersnoja nu sen jag fyllde 26. Och absolut nu sen jag bestämde mej för att börja plugga. För då kom jag på att jag kommer ju vara 29 när jag pluggat klart, och sen vill jag ju ha ett jobb..och sen ska vi skaffa barn. Jag kommer ju vara svin gammal innan jag får barn ju..

Så jag har faktiskt lite panik över att åren går så fort.

Ha det gott vännen, kram

2008-10-09 @ 08:31:48
URL: http://stalberganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0