ingen tid..

vart tar min tid vägen?! har tänkt och försökt blogga och upptadera ett flertal gånger, men utan ett resultat.

I helgen var vi och hälsade på Annelie, Josef och deras svarta fara, Lemmy. En rolig helg med mycket prat (hund) och skratt:) alltid lika skönt och roligt att vara med dom. synd att man inte bor närmare, fast ja ska inte gnälla, så långt bort är det faktiskt inte. tar ju knappt en timme att åka till Ume.

Sen när vi kom hem på söndags morgon åkte vi och spelade laser med Bella och hennes syster och Heide och hennes bror. HUR KUL SOM HELST!!! alltså det var nog det roligaste jag gjort på länge, skit kul och det måste verkligen göras om! jag har ju aldrig spelat de förut men de lär ju spelas fler gånger nu iaf. en rolig sak var ju att det var kanon mörkt där och man såg ju inte speciellt mycket. Så började någon skjuta på mig och jag var tvungen att ta skydd, så jag tog sats och skulle springa in i ett "hål" men det visade sig att det inte var ett hål utan en vägg:) hahaha de lär ju ha sett ganska roligt ut när man tar sats och springer in i en vägg??!!! någon som blir förvånad att det alltid är jag som lyckas med det??!

Sen senare på kvällen kom Martins systrar, två av dem. de är här på sitt höstlov. mycket trevligt att ha besök hem ifrån. igår bakade jag limpor och det var ju bra att dom var här så att man fick lite hjälp:) Ikväll blir det hockey, Brynäs-modo! mycket spännande, vet inte vilken ja vill ska vinna. lite roligt skulle det ju vara om brynäs vann! sorry alla öviksbor, men de skulle vara mkt roligt! :)
ja här var det lite upptadering, inte världens roligaste inlägg men alltid något!

kram och sköt om er!!

Kommentarer
Postat av: bella

tack för uppdateringen=)=)=)))



ne man hinner inte me ngt!! snart e d hockeyyyyy!!

2008-10-28 @ 17:12:54
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nu kom jag ihåg att gå in och läsa :D

Jag längtar till nästa sammankomst ;) Blir kanske

i nyår..får se...



Hopp och hej! Puss på dej!

2008-10-28 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0