pluggdag och tankeverkstad

Idag har det varit en väldig effektiv dag, började med att jag var så sjukt trött på morgonen. orkade inte alls kliva upp, men eftersom att vi skulle ha semenarie så var man tvungen att lyfta sin feta röv ur sängen intill duschen och göra sig ordning. Väl på plats smällde vi på vårat vackra rollspel och redovisningen va klar. Skönt. Sen begav vi oss ner till jordens mörker, grupprummet nere i bibblan. Där vi satt och gick igenom tumörlära och lite tumörsjukdomar, så nu har vi gått igenom det, men har tusen andra saker att gå igenom också, men det får bli imorn eller någon annan dag innan fredag.

Jag måste bara säga att jag är så otroligt glad över den vän jag funnit här i övik. Hon har verkligen fått en stor plats i mitt hjärta. Det är så skönt när man finner någon som man verkligen känner att det här kommer vara vänskap för resten av livet. för så känner jag faktiskt, att det här är inte bara någon ytlig och kort bekantskap som bara kommer vara så länge vi pluggar utan vi kommer vara vänner för resten av livet. (väldigt vackert och töntigt men sant) Tack så jätte mkt vännen för att du är min vän och för att du lyssnar när jag har något att säga och att du vill öppna dej för mej att du har förtroende för mej! Tack så jätte mycket för det, du är verkligen uppskattad och älskad Bella.

Ikväll så har jag martin hos mej för han ska inte jobba natt (säger jag och sitter här o nöter:P)skönt och tryggt att veta att han inte är ute o kör om nätterna. Ikväll blir det mys framför tv, som alla andra kvällar men dock lika mysigt o skönt för det. te och mackor är en hit! Imorn blir det bullkalas och kafferep nere i bibblan hahah och mkt plugg kanske man också ska nämna! Plugg upp i aschlet som man brukar säga;) Men alltid lika roligt när man känner att man kan det man ska syssla med

ha de bra  

Kommentarer
Postat av: bella

aahhh!! Va fint sagt av dig.. u make me emotional! ja känner precis detsamma, ja kan säga allt o lite till, vår vänskap bara växer o växer hela tiden. BF forever..

Dela hjärthalsband me mig.. haha=)))))



PUss o kram

2008-10-06 @ 20:25:13
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: bella

aahh!! u make me emotional! Ja känner precis detsamma.. tack för att ja kan öppna mig för dig o för att du vill lyssna på mig! Tycker om dig Mkt



Klare.....



Puss o kram

2008-10-06 @ 20:43:48
URL: http://belladonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0