tillbaka till övik..

Helgen har gått ruskit fort. har hunnit med väldigt mycket, bröllop, kalas och barnvälsingnelse! Det va väldigt trevligt att komma hem till våra nära och kära där hemma! Och på hemvägen var vi en till i bilen, Lydia. så just nu är det verkligen fullt upp. Dagarna går så fort och imorn kommer min kära syster hit och är här tills på fredag tills vi åker hem igen. ska bli roligt. Längtar på ett sätt tills man är klar med utbildningen och man flyttar hem och då man har hus. ska bli grymt skönt. Nu till helgen ska vi på en tollar träff och kalas, längtar! det enda som är så tråkigt är att åka så långt bara. men det är smällar man får ta om man vill ner:P
snart ska ja och Lydia hämta martin och åka och handla. sen blir det bad, bak och städning. och efter allt ska ja försöka hinna ut och gå med Bella! har ju inte hunnits umgåts och pratat nå på ett tag. så vi lär väl ha saker att snacka om antar jag:) Kommer lite bilder från min helg!






Kommentarer
Postat av: bella

du tar så underbart fina bilder! Oh ja promenaden måste genomföras! vi har så mkt att catch on!





PUss puss min käraste vän<3

2008-10-14 @ 19:59:51
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Mia

vilka fina bilder! låter som en mysig helg ni haft, kanske det blir lite bröllopskort sen här då :-) kram.

2008-10-15 @ 07:24:46
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0