Nu har vi sett vår lilla filur

Precis innan ultraljudet var man orolig att det inte skulle vara någon där, att man inbillat sig alltihop:S Men när vi såg ett liten bebis på bildskärmen som sträckte på sig och vinkade till oss blev man lite lugn. Allt såg bra ut och som det skulle vara. Men vi får skjuta upp Fb lite till den 25 nov istället för 19. Ska försöka få in en bild av vår.. ja vad säger man ... lille:)

När vi ändå var i Hudik tänkte vi passa på att handla lite mammakläder till mig eftersom att man vanliga jeans är lite trånga nu, men då hade de slutat att sälja mammakläder i hela hudik, i Bollnäs likaså.. Så det är väl bara att försöka klicka hem några nu då. Lite tråkigt då man vill prova dom innan. Men ja.. Jag hittade lite andra kläder och legging som får duga ett tag iaf. När vi kom hem var vi en aning trötta. Lagade våfflor och sen gick vi och la oss. Vaknade igen kl 21 men somnade om ganska snabbt:)

Nu ska jag göra mig iordning för möte. Vi ska sen träffa föräldrarna till brudparet där vi ska servera.

Ha en bra söndag!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ååh, coolt. Och fint och allt det där...men fortfarande overkligt. Och coolt. ;) PUss

2011-06-20 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0