19 dagar

Vi räknar ner. 19 dagar kvar!! Bebisen verkar trivas inne i min mage, där är det varmt och trångt. Men snart ska han eller hon inte trivas där inne så länge till!:) igår var vi i Söderhamn och handlade lite. Var på barnens hus. Vi köpte sängkläder och barnvakt där.

Idag har vi varit på möte. Sen for vi till roteberg och åt mat. Nu är vi lata och bara slappar i soffan. De bästa är att jag får lata imorgon med, i övermorgon också, ja enda fram till bebisens ankomst. Så skönt!

Nu tycker jag snön kan komma. Börjar längta till julen nu. Handla julklappar, glögg, pepparkakor och julgranslukten :) glögg har jag i och för sig redan druckit;) men gött äre:) har ni druckit glögg än eller är de vi ensamma om det:)?

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Bella

Herre!att det är 19 dagar kvar. Ni kommer få den bästa

Och mysigaste december och julafton!

Vi har inte druckit glögg än men det kliar i fingrarna!

Ha det mysigt !!

2011-11-06 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0