Fortfarande hemma

Jopp, jag är fortfarande hemma. Vi ligger däckade framför tv. Walter har paxat min mage. Han struntar i att han blir sparkad i huvudet några gånger, bara han får ligga på magen. Undrar vad han kommer tycka när bebisen hittat ut?!

Har iaf varit till barnmorskan idag. Jag som hade hoppats på att slipp gå dit något mer. Men icke!! Har även varit på massage idag. Får se om de sätter sprutt på bebisen. Är mycket tveksam till det. Men är så klart glad om de skulle göra det.

Min hjärna är inte riktigt med nu, så detta blir ett konstigt inlägg. Ville mest bara meddela att jag är hemma än.

Puss


Kommentarer
Postat av: bella

håll ut! ja slår en pling imorgon Frun! PUSSS

2011-11-29 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0