ja nu sa...

Tar nya tag idag. Har ringt och bokat klipp och färgtid i december. Ska bli skönt att få ordning på det här fågelboet. "Du ser ut som ett troll" har jag hört att Lydia. Så jag borde väl göra något åt detta. Men tänkte att jag skulle få föda ut bebisen först, och få göra "ordning det" så nära jul som möjligt så man kan känna sig fin någonstans på julen. För kroppen lär väl inte medverka och vilja se ut som jag vill att den ska se ut. Jag längtar tills kulan försvinner men bävar mig för att magen blir som en deg men alldeles för lite mjöl i. Men ja, inte så mkt att göra åt nu. Och det kommer vara värt det (för de har dom sagt). JAg får ta tag i det efter nyår. Men först ska vi ha en alldeles mysig och speciell jul. För den kommer vara speciell=)
Ikväll blir det tjejgrupp. Vi ska se på film och mysa. Ska bli kul. Man undrar hur många gånger jag hinner vara med innan bebisen väljer att titta ut=)
Inatt har jag sovit hyffsat bra, har bara varit uppe på toaletten typ 3 gånger. De är så skönt när man känner att man är utvilad när man vaknar på morgonen. Ska snart ta mig ut med walter. För att sedan vänta hem min kära man som kommer hem på lunch. Längtar till helgen då han är hemma hela tiden. Känns mycket roligare då. Tills dess får jag sitta här med walter och Peter Jöback i lurarna=) Synd att jag inte är en film människa som tyckte om filmer som typ hela Davidssons släkten är. Då hade jag haft fullt upp hela dagarna;) för det är många många filmer jag inte sett. Men eftersom att jag inte är det pga jag blir rastlös att bara sitta där och titta får jag sysselsätta mig i att typ baka. De är inte bra!! Jag jäser ju ännu mera då.. suck!! Men snart så ser ni mig ute på byn med en fin barnvagn och en underbar bebis=) Hoppas bara att hon/han väljer att komma ut innan den 3 december eftersom att det är celebrate konsert då, och den VILL jag se. Helst tillsammans med min bebis utanför magen=)
Nä nu ska jag ta mig ut. Kram på er alla!
Olivia, snart ses vi=) KUUUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0