TIO dagar

Jajamen tio dagar kvar tills den 25:e. Imorgon ska jag fixa korgvagnen som vi ska ha i barnrummet.

Idag ska jag inte göra så mycket utan bara ligga och läsa och slappa. Läste ut min bok igår så nu måste jag ha en ny. Ska försöka ta mig till bibblan och låna Camilla läckbergs nya bok. Måste ju sysselsätta mig med något som inte är allt för jobbigt. Har försämrats mycket fysiskt känner jag. Har inte alls samma ork längre. Orkar knappt gå alls, blir trött för allt. Vilar ofta eller jämt. Jag längtar till att få tillbaka orken.
Humöret blir ju också därefter, har noll tålamod som jag skrivit tidigare. Spelar egentligen ingen roll vad som någon gör så blir jag irriterad. Att mina skor är för små för att mina fötter ser ut som elefantfötter, mina hakor växer så man skulle kunna tro att bebisen ligger där, ryggen har valkar, sega tanter i kassan, folk som inte kan köra bil, Martin när han pratat så man inte hör eller när han inte hör! Nu vill jag bli normal igen. Fast ok vissa av de här sakerna blir jag väl galen på annars också men kanske inte varenda gång de händer utan ibland kan jag faktiskt räkna till tio, trot eller ej men de är sant. En annan grej som man har fått hört nu kanske en miljon gånger är "vad har du ätit då " eller "hur mycket..."etc. Haha de första 100 gångerna mmm låtsats flin de andra 500 gånger.... Jag är inte bitter, bara lite. Gnäll gnäll gnäll!! Nu ska jag inte gnälla eller iaf inte skriva ut mitt gnäll iaf:)


Nu ska ja käka lite :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, fiiin!!

2011-11-16 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0