Badning

Idag har vi varit till badhuset tillsammans med några andra mammor och deras barn. Tänk va kul de är att bada tycker Wilma. Efter badningen så hämtade vi faster Johanna och åkte hem och lagade mat. Wilma fick busa och snacka lite med sin faster som är här hela veckan:) vi fick även snacka och skratta en hel del. Jag har kommit fram till att jag har blivit en riktig gråtfis, gråter åt allt, roligt som ledsamt. Skönt att Johanna är likadan;) jag kommer vara den som gråter högljutt och snorar när Wilma har lucia etc. Hon kommer nog få skämmas. Men ja, de är smällar man får ta. Eller hur känner du min bonus svärmor Maria? ;) hur har jag kunnat blivit såhär lättrörd! Martin blir galen på mig haha!!

Den här positiva veckan går bra, jag känner att dagen har varit mycket bra! Träffat gulliga mammor och deras sötnosar!! Sen fått träffa Johanna:)

Nu vill jag ha hem Martin som jobbar kväll den här veckan!

Ger er en bild på Wilma från BB, å såklart världens sötaste:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0