Första natten

I natt ska vi sova i vår nya lägenhet. De är rörigt just nu men tror att de kommer bli kanon. Ska försöka knäppa nå kort sen.

Men här får ni ett kort på den vackra buketten jag fick av min man. Alla andra skryter om hur de får vackra blommor å andra överraskningar så då får väl jag göra det å. Men undrans om han köpte dom på rean? Han köpte dom nog för att ha slut på klagomål och böl.... Han sa här om dagen att han funderade på att bli bög, för att han tror att han inte skulle få höra lika mkt klag å gråt då?!! Fattar inte vad han menar! ?!?

Medan jag packade upp grejer tog snuttan sig en tupplur. Men jag hade inte packat upp hennes säng så hon fick ligga i en byrålåda med vantar och mössor. Mysigt de å:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0